בישראל כ – 400 בתי ספר יסודיים המוגדרים “אדומים” מתוך כ- 2,000 בתי ספר יסודיים במערכת החינוך. בתי ספר אלו מתאפיינים ברמת הישגים לימודיים נמוכה מאוד ו/או אקלים חברתי ופדגוגי ברמה שאינה משביעת רצון ונמוכה בהשוואה לבתי הספר האחרים.
בתי ספר אלו אינם מצליחים להוביל את בוגריהם להצלחה ולאפשר להם מוביליות
חברתית. לתלמידים אלו, אנו מחויבים לתת מענה, על-פי מודל העבודה הנ”ל.
פיתוח צוות בית הספר והבטחת איכות ההוראה באמצעות אימון ופיתוח הצוות הדרכה וחונכות פנים בית ספרית.
פיתוח מנהיגות בית ספרית והגברת האפקטיביות הבית ספרית של מנהלת וצוות ביה"ס על-ידי הדרכה שבועית ישירה, ביסוס שגרות ניהוליות ופדגוגיות, תוך מיקוד בעבודה מבוססת נתונים.
מתן מענים הוליסטיים לצרכי תלמידים (לימודים, חברתיים, רגשיים.)
מודל העבודה של מיזם רבדים, הוא מקיף וכולל התייחסות לרבדים רבים בעבודת ביה”ס. כל תלמידי ביה”ס ממופים על פי משתנים אקדמיים, רגשיים וחברתיים, מאובחנים ולא מאובחנים, לצד מכלול המשאבים הקיימים בתחומים אלה. תלמידים שנמצאו בפערים ביחס לנורמה או הסטנדרט הנדרש, בין אם הם או לא, מקבלים סיוע פרטני או בקבוצות קטנות להיטיב את מצבם ברמה האישית והחברתית.
כל הגורמים המסייעים, הם בעלי הסמכה וכל האישורים הנדרשים לביצוע עבודתם, על-פי דרישות משרד החינוך.
כל המעורבים בתהליך, עובדים עם כלים למעקב ובקרה, חלקם על המרשתת וחלקם בקבצים,שהוכנו במיוחד עבור התכנית ומתעדכנים מעת לעת על-פי צרכים שעולים תוך כדי עבודה, לשיפור האיכות. ממחקרי הערכה, פנימיים וחיצוניים שאנו מקפידים לבצע על התכנית, התוצאות באחוזים מאוד גבוהים, במגמה חיובית, שהמשמעות שלה, חיזוק ההשתלבות של תלמידים.
העמותה לתפנית בחינוך נוסדה בשנת 2004 על-ידי קרן רש”י, לצורך הפעלה ישירה של תכניות בפריסה ארצית.
העמותה לתפנית בחינוך מתמחה בהתערבויות חינוכיות-רווחתיות ופועלת כיום באלפי מוסדות חינוך, במאות יישובים ברחבי הארץ.
עיצוב ופיתוח סטודיו תותים